[Brmlab] Prednaska ARM jako MCU

Tomáš Suchan TSuchan at seznam.cz
Thu Nov 18 12:31:36 CET 2010

Potvrzuji úterní strohou a časově omezenou přednášku na téma snímání biopotenciálů a fyziotelemtrie v amaterských podmínkách, agregace, analýza, vizualice. Dle časových možností můžete očekávat následující:

1) úvod do ASRG - kdo jsme, čím se zabýváme, jaké máme výsledky, zázemí  a vize do budoucna
2) úvdod do snímání biopotenciálů se zaměřením na EKG, EEG - pokud vyjde čas i EMG
3) pokecík nad SW
4) praktická ukázka amaterské i profesionální techniky
5) pokec o metodice
6) mikroworkshopik na téma OCZ NIA jako universalni zesilovac biosignalu

Ruzo prosim, myslis ze by jsi mne mohl vyzvednou i s technikou v utery cca v 15:30 na Vytoni ?

TomSuch