[Brmlab] Prednaska ARM jako MCU

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Nov 18 11:41:44 CET 2010

> Ehm nešlo by to přesunout alespoň na příští týden, že by se tomu
> udělala nějaká reklama?

Ja bohuzel take uz na dnesek neco mam a co jsem slysel na IRC, mnoho
dalsich take nestiha (nebo o tom ani nevedelo). :-(

Mimochodem, jeste to oficialne oznamim, az to bude 100%, ale vypada to,
ze v pondeli kolem seste by mohla prijit do brmlabu mluvit Terezka
Nekovarova z Neurofyziologickeho ustavu AVCR o operandnim uceni potkanu
(a donese experimentalni aparaturu, kterou by potrebovala upravit - jde
o spinani par motorku od dvirek a cteni senzoru, s interface do
paralelniho portu), zatimco v utery pred meetupem od pate prijde do
brmlabu Tomas s ASRG a bude mluvit o ASRG, EKG a EEG vc. praktickych
ukazek. :-)

				Pasky