[Brmlab] Brmdoor

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Tue Nov 9 00:31:59 CET 2010

Ahoj!

Prave som sa trochu nudil a napisal som kratky hack Brmdoor. Momentalne
je nasadeny na tejto adrese[1], ale ked sa nam bude pacit a budeme s nim
spokojny tak ho dame na nejake oficialnejsie URL. Myslienka je
jednoducha, stranka vypise ci je brmlab otvoreny alebo nie. Poskytuje
takisto dve tlacitka:

- OPEN - stlaci clovek, ktory vstupi do prazdneho brmlabu
- CLOSE - stlaci clovek, ktory odchadza posledny z brmlabu

Kazde stlacenie zmeni status na stranke a zaroven zmeni topic na IRC*
(preto refresh trva trochu dlhsie). Teoreticky je mozne pridat aj
podporu pre twitter/facebook, ale neviem ci to je potrebne a ziaduce.
Kto si chce pozriet moje 1337 programovacie skilly, tak tu je
zdrojak[2]. :-)

(Samozrejme do buducna, by toto chcelo nejak skombinovat s elektronickym
zamkom, aby nam nemohli skodoradostnici klikat len tak, ale zatial asi
staci :-))

[1] http://gk2.sk/brmdoor.php
[2] http://gitorious.org/brmlab/brmdoor/blobs/master/brmdoor.php

* topic sa rozseka na tokeny podla | a prvy token je nahradeny textom
BRMLAB OPEN/CLOSED. Dodrzujte preto tento tvar a do prveho tokenu nic
ine nedavajte (lebo sa strati :-))

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>