[Brmlab] Hardware obdrzen!

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Nov 8 14:29:13 CET 2010

  Ahoj!

On Wed, Nov 03, 2010 at 09:11:52PM +0100, George Blackhead wrote:
> Tak, trochu jsem se probral tema PC-ckama.

  Diky! Skoda, ze Ti zatim nikdo neodpovedel. :-(

> Neni to nic extra. Vic jak pulka je AT, zadny ATX.

  A co je to, co neni AT ani ATX? :)

> Prosim Brmstvo o vyjadreni jaky procesor je pro Vas jeste zajimavy:
>
> Socket7
> Socket370
> Socket462(SocketA)
> Slot1
> SlotA
>
> Predpokladam ze asi jen ty nejnovejsi, takze jen Socket462. Mam tu par
> procesoru, par desek se S462, takze nekolik kusu PC by z toho mohlo vzejit.
>
> Mate zajem jeste o neco starsiho?
> Piste...

  Osobne zacinam byt po prudkem narustu hardware v brmlabu vyrazne
opatrnejsi. Zda se, ze celkem rychle sbirame i trochu rozumnejsi
hardware, takze si myslim, ze je pro nas smysluplny jen Socket462
(Athlon/Duron az AthlonXP, pouze 32-bit) a to asi ne vic nez 3-4 kousky.