[Brmlab] Tool Lending Network - OpenBiblio

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Nov 4 00:23:01 CET 2010

On 16/10/10 02:04, George Blackhead wrote:
> -centralni system evidence

Ahoj!

Robil som trochu prieskum a kamarat mi odporucil na evidenciu softver
OpenBiblio (pouzivaju ju okrem ineho aj na "Library of school for deaf
children, Prague, Czech Republic" -
http://knihovna.jazykove-centrum-ulita.cz/).

Chcel som ho otestovat, tak som ho nahodil na svoj server. Adresa je
http://openbiblio.gk2.sk/ - na administratorske prihlasenie potrebujete
login "admin" a heslo "brmadmin".

Namatkovo spomeniem ficury, na ktore som narazil:

- vyhladavanie predmetov podla barcodu
- vyhladavanie predmetov podla "search phrase"

- vyhladavanie uzivatelov podla barcodu (cislo karty)
- vyhladavanie uzivatelov podla priezvyska

- moznost definovania viacerych typov uzivatelov
- moznost definovania viacerych typov predmetov (kniha, kazeta, cd, ...)
- moznost kategorizacie predmetov (adult, fiction, scifi, computer, ...)
- moznost zadefinovat ze typ uzivatelov X si moze pozicat maximalne
  Y predmetov typu Y
- moznost generovania reportov
  - kto ma co pozicane
  - najpopularnejsie predmety
  - ...

Zda sa mi, ze tento kus softveru (open-source!) ma skoro vsetko, co od
neho potrebujeme, ale je len na nas, aby sme si otestovali, ci nam
vsetko vyhovuje (tymto hlavne apelujem na Blacka a Chido). Login a heslo
je vyssie, vytvorte userov, skuste im nejake predmety pozicat, potom
vratit, vyskusat rozne nastavenia, proste naplno sa so systemom pohrat.

Ak sa nam OpenBiblio bude pacit, tak ho nasadime do produkcneho
nasadenia na nas brmlabi server a mozme ho zacat pouzivat!

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>