[Brmlab] Platobne karty - MasterCard vs VISA

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Tue Nov 2 02:39:43 CET 2010

Ahojte,

On Mon, Nov 01, 2010 at 11:27:57PM +0100, Pavol Rusnak wrote:

> Riesili sme prave s paskym platobnu kartu pre Brmlab. Nie kazdy shop
> akceptuje PayPal a preto by sme chceli u nasej banky zriadit platobnu
> kartu, s ktorou sa da platit aj po internete. Z moznosti, ktore mame nam
> ako najlepsie vysli: MasterCard Standard alebo VISA Classic. Cena je
> uplne rovnaka (300Kc/rocne + 150Kc/rocne poistenie do 15000Kc). Takze
> jedine, v com sa mozu teoreticky pre nas dane karty lisit, je
> rozsirenost. Ak niekoho z vas napada internetovy obchod, kde jednu
> akceptuju a druhu nie, tak sa nam cim skor ozvite! (Idealne do
> [...]

O tom, ze by nejaky Internet shop preferoval viac VISA ako Mastercard (alebo
naopak) neviem (a to nakupujem na Internete relativne casto).
Rozdiel je ale urcite pri samotnych fyzickych platbach kartou - ak sa chystate
cestovat do Nemecka/Rakuska, tak Mastercard tam je/bol (aspon pred par rokmi)
urcite lepsie akceptovany (hlavne co sa tyka koncovych terminalov) ako VISA.

Pavol
[wilder at trip.sk] [http://trip.sk/wilder/] [talker: ttt.sk 5678]