[Brmlab] Platobne karty - MasterCard vs VISA

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Mon Nov 1 23:27:57 CET 2010

Ahoj!

Riesili sme prave s paskym platobnu kartu pre Brmlab. Nie kazdy shop
akceptuje PayPal a preto by sme chceli u nasej banky zriadit platobnu
kartu, s ktorou sa da platit aj po internete. Z moznosti, ktore mame nam
ako najlepsie vysli: MasterCard Standard alebo VISA Classic. Cena je
uplne rovnaka (300Kc/rocne + 150Kc/rocne poistenie do 15000Kc). Takze
jedine, v com sa mozu teoreticky pre nas dane karty lisit, je
rozsirenost. Ak niekoho z vas napada internetovy obchod, kde jednu
akceptuju a druhu nie, tak sa nam cim skor ozvite! (Idealne do
zajtrajsieho meetupu). Ja som skontroloval par miest a vsade akceptuju
obe (2600, Makezine, ThinkGeek, etc.).

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>