[Brmlab] stoly / židle

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Nov 1 18:51:05 CET 2010

Ahoj!

On Wed, Oct 27, 2010 at 02:53:24PM +0000, rainbof at gmail.com wrote:
> Povedlo se mi domluvit nějaký nábytek, je to z firmy eConnect někde
> na kulaťáku. Je toho údajně celkem dost a bylo by dobrý se tam
> zastavit. Vyhodnotit co chcem a co ne. Ptal jsem se ještě na židle
> ale na ty už se tvářil že by chtěl zaplatit takže židle neklapnou
> (ale zase kdyby dal cenu...). Termín je tedy na naší dohodě.

Jak to dopadlo? Zjistili jsme, co maji a co chceme?

Nabytek na FITu - nakonec je situace vyrazne lepsi, nez se zdalo. Ve
sklepe FITu je lednicka, dva pocitace, tri cerne stoly s prohybajici
se deskou, cca dva rozebrane velke solidni stoly s zeleznou konstrukci
(jeden rohovy). A matrace bez nohou. Prijet pro to muzeme kdykoliv.

Pak jsou veci, ktere nejsou ve sklepe - asi pet dost dobrych zidli plus
jedno koleckove kreslo, ktere jsou ve vstupni hale FITu, a kozena
sedackova souprava, ktera je taky nekde jinde v pouzivani. Vse ostatni
je ve sklepe!  V principu si muzeme oboji vzit, ale ten pan se tvaril
dost nestastne.  IMHO zalezi, jestli se nam zidle podari sehnat jinde
(u Blacka?).  Sedackovou soupravu si predstavam byt schopny predstavit
kam vlastne dame, nejsem si uz jisty ani tou matraci.

Na zadny dalsi nabytek jsme si nevzpomneli, dzoe/prusnak: napada vas
neco?

Asi je na case zacit organizovat svoz nabytku. Na co si vzpominam:
* Dejvice FIT
* ?? Dejvice eConnect - jak to dopadlo?
* Manesova Pracovni stul
* Modrany Modul kuchynske linky
* ?? Kobylisy Zidle Black - jak to dopadlo?
* ?? Holesovice Moduly kuchynske linky Chido - jak to dopadlo?

Uvital bych, kdyby se organizace stehovani nekdo ujal. Muzu prijit
pomoct stehovat, ale jinak jsem posledni tydny svuj brmlabi cas ponekud
prepiskl a asi ted budu nejakou dobu o neco mene aktivni, abych dohnal
ruzne veci, ktere jsem zanedbaval. Takze by bylo skvele, aby se
organizovani veci jako stehovani, internet, digitalni zamek ujmulo co
nejvice dalsich lidi (diky Tem, kteri to jiz delaji).

Mejte se skvele,