[Brmlab] Brmlabi TODO List

JoHnY johny at 2600.sk
Mon Nov 1 17:54:45 CET 2010

No donesiem zajtra aspon ten disk, kludne tam aj nieco nainstalujem ked mi niekto povie ze co. Ja by som tam dal ubuntu ak to ma byt nejaky all-purpose desktop ale aby zas niekto nemal kecy :-)
A tie reproduktory doveziem o 2 tyzdne ked budem mat auto, teda ak je o ne zaujem... Alebo ak sa mi bude chciet tak mozno to zoberiem do ikea tasky a vezmem ked pojdem mastnou tycou zajtra.

JoHnY