[Brmlab] asrg

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Tue Jun 29 23:33:43 CEST 2010

Ahojte pratele v prostoru

Jak jsem zminoval na dnesnim meetingu hackerspace znam nejake lidi ze
skupiny, ktera se vlastnimi silami venuje ruznemu vyzkumu a bastlenim
kdeceho, proste grupa lidi, ktera uz realne ma svuj virtualni hackerspace..

Konkretne se jedna o http://www.asrg.cz/

Ja se tam nejvic znam s Tomasem http://www.asrg.cz/home/nas_tym/ coz je
zvukar a svetlonos nasi kapely. Uz jsem mu nadhodil co chceme budovat a
zrejme tu bude zajem o nejakou spolupraci, participaci na projektech, at
nas na jejich, pripadne opacne. http://www.asrg.cz/probihajici_projekty/

Taky jsem zminoval ze u nich je clenstvi delene do nekolika urovni. vice
info zde http://www.asrg.cz/organizacni_struktura/

Co se tyce jejich technickeho zazemi nekolik malo info zde
http://www.asrg.cz/home/metody/

ruza