[Brmlab] prostory

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Tue Jun 29 02:16:12 CEST 2010

ahoj,

puvodne jsem takovou moznost nejak podvedome vylucoval, protoze se mi
nechce davat "dobrovolne penezni dary mestu", ale jedna success story z
meho okoli mi tuto myslenku zpatky privala na mysl. Jde o to, ..

obratit se na Mestske casti Prahy, kde bydlite (idealne mit tam trvale
bydliste), ze mame zajem o vyuziti nejakeho nebytoveho prostoru. Udajne
se tak da ziskat k pronajmu pouzitelny prostor za velmi dobrou cenu (pro
predstavu: success story referuje cca 50m2 za 2tisKc/mes). Ma to sice
sva uskali, jako nutnost nabidku nechat vyvesenou na uredni desce nez
nam ji priklepnou a papirovani (ktere bude beztak) ale za pokus to jiste
stoji.

Vzhledem k tomu, ze Mestske casti (MC) byvaji nejochotnejsi ke svym
vlastnim obyvatelum (za nez dostavaji z rozpoctu penize), bylo by dobre
aby se v kazde casti Prahy nasel aspon jeden z nas kdo na prislusny
uradne Mestske casti zajde.

ruza