[Brmlab] právní forma

pd at udp.cz pd at udp.cz
Mon Jun 28 15:38:38 CEST 2010

On Mon, 28 Jun 2010 15:06:08 +0200, caha <caha at hysteria.cz> wrote:

> nejde o to, ze by to neslo, ale ze budes uplne zbytecne platit socialni
> a zdravotni, nevis s jakym rozpoctem budes dopredu hospodarit, takze
> jakej plat a jestli se dotycny uzivi a v pripade ze ne, tak kde vezmes
> na odstupne? Z clanskych prispevku? :)
> Do smlouvy s firmou si muzes dat co te napadne a obe strany s tim
> souhlasi ... v pripade zamestnancu se musis ridit zakonikem a nic s tim
> neudelas
>
> caha

Pokud je potreba fulltime zamestnanec pro obcanske sdruzeni, tak je
pravdepodobne, ze bude i na odstupne (viz. PilsFree, ktere ma vice nez
12000 aktivnich clenu * 300kc/mesic).

Ale tak hlavni je, ze moznost pro vyplaceni odmen/najmuti zamestnanu/
provedeni ruznych cinnost (ucetni uzaverka) tu existuje.

redtime