[Brmlab] *URGENT* dzouv nabytek, potrebujeme prevoz + misto!

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Jun 24 19:08:48 CEST 2010

On 06/24/2010 07:01 PM, Norbert Szetei wrote:
> OK, prave mi pisal spolubyvajuci, ze je CVUT dohodnuty a nabytok mozeme priniest
> kedykolvek. Ako to vidite zatial s autom? Toto by sme mali urgentne riesit a ak
> nie su ziadne napady, navrhujem zaplatit si stahovaciu sluzbu, mozno by sa este
> nejaka nasla, ktora by bola ochotna riesit to takto narychlo do pondelka.

Cool!

> Vzhladom k mnozstvu nabytu tiez odhadujem, ze by sa vsetko dalo preniest na 1x,
> ak by sme sa dokazali zlozit a nebola ina moznost, tych 1000-1500 CZK (odhadnuta
> horna hranica) by zase nemusel znamenat az taky problem. Co Vy na to?

Ak som dobre pochopil tak wapno ma moznost si poziciat dodavku, akurat
neviem ci aj takto narychlo cez vikend. Ja davam k dispozicii seba a
Toyotu Yaris (vela sa do nej nevojde, ale aspon nieco).

Co sa tyka stahovakov, tak mna naposledy stalo stahovanie nieco cez 600
Kc (z Troje na Hostivar, ale dodavku som si nalozil viacmenej sam).

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>