[Brmlab] *URGENT* dzouv nabytek, potrebujeme prevoz + misto!

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Jun 24 10:44:47 CEST 2010

On Wed, Jun 23, 2010 at 08:45:57PM +0200, Pavel Vápenka wrote:
> Pokud by to u paskyho vyslo i na par dni, tak si myslim ze to je
> furt lepsi, ziskame par dni na ziskani prekladiste na delsi dobu.

Zatim mam dve varianty, jedna je trezor na MS, druha je polovolna
mistnost u mne doma v Letnanech. Obe jsou _vysoce_ problematicke a velmi
kratkodobe, kdyby to slo na tom CVUT, bylo by to skevle.

> Pokud by se stehovalo ve vecernich hodinach tzn. cca po 18:00, tak
> jsem samozrejme schopen dorazit a prilozit ruce/sroubovaky k dilu.

A byl bys ochotny pripadne prispet i tim autem, nebo to take spis
nepujde?

On Wed, Jun 23, 2010 at 10:18:05PM +0200, Norbert Szetei wrote:
> Caute, ja mam zial este vela pracovnych/skolskych deadlineov do konca mesiaca,
> takze pomoc so stahovanim nevidim prilis ruzovo. Co sa tyka skladovacej
> kapacity, vyzera to zatial tak, ze by kamarat z CVUT dokazal vybavit miesto do
> konca prazdnin, spyta sa este na fakulte, zajtra dam vediet.

To zni skvele! Tesim se na updaty.

Co se tyce pomoci se stehovanim, rad pomuzu, ale nemuzu zadne dopoledne;
bohuzel ne proto, ze bych spal, ale protoze mam zkousky.