[Brmlab] *URGENT* dzouv nabytek, potrebujeme prevoz + misto!

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Wed Jun 23 21:02:51 CEST 2010

Ahoj, já jsem do neděle mimo čr, skladovací kapacity nemám a auto v liberci,
ale mužů v pondělí naběhnout nosit

Dne 23.6.2010 20:46 "Pavel Vápenka" <pavel at gtfo.cz> napsal/a:

Pokud by to u paskyho vyslo i na par dni, tak si myslim ze to je furt lepsi,
ziskame par dni na ziskani prekladiste na delsi dobu.

Pokud by se stehovalo ve vecernich hodinach tzn. cca po 18:00, tak jsem
samozrejme schopen dorazit a prilozit ruce/sroubovaky k dilu.

wApNo