[Brmlab] 2010-06-22 Minutes

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Jun 23 18:31:08 CEST 2010

  Ahoj!

  Na http://hackerspaces.org/wiki/BrmLab_Prague/Meetups jsem hodil
strucne shrnuti toho, na cem jsme se shodli:

> Ujasnili jsme si, kdo jsme a co by se vlastne melo v tom hackerspace
> dit, asi jsme se zhruba shodli na tom, co je na wiki, plus par drobnosti
> navic.
>
> Pak jsme se bavili o clenskych prispevcich a hornim limitu na najem +
> energie, ale vystup mi prijde takovy trochu nejasny, na jednu stranu
> jsme se +- shodli, ze 10k+energie je minimum za rozumny prostor na trhu,
> na druhou stranu jsme se +- shodli, ze se nemuzeme spolehnout, ze to
> dlouhodobe z clenskych prispevku budeme davat dohromady.
>
> Dzoe ma k disposici nabytek, dohodli jsme se na docasnem uskladneni
> [...]

  Prijde mi uzitecne alespon takovahle shrnuti po kazdem setkani
vytvorit, napsat to zabere mene nez pet minut a kazdemu bude zpetne
jasne, o cem jsme zhruba mluvili, a na cem dulezitem jsme se dohodli.
Samozrejme pokud mate pocit, ze jsem neco zasadniho vynechal, klidne
to tam dopiste!

  P.S.: Na wiki se toho spoustu objevilo, tak pokud ji moc nesledujete,
mozna stoji za to si tech par stranek proletnout. Hlavne prosim
premyslejte nad moznymi misty. Na meetingu se o tom moc nemluvilo, ale
sili ve mne pocit, ze bychom meli premyslet i nad sponzory - urcite musi
existovat firmy s nam blizkym zamerenim, pro ktere 2k mesicne neznamena
nic a pro nas by to byla podpora naprosto zasadni. Asi vetsi stesti v
jejich shaneni ale budeme mit, az to trosku rozjedeme.