[Brmlab] silc hackerlab

Norbert Szetei sine at trip.sk
Wed Jun 23 11:40:20 CEST 2010

On Wed, Jun 23, 2010 at 11:08:35AM +0200, Jan Krupa wrote:

> Souhlas. Myslim, ze minimalne v pocatku jde o to mit co nejvic lidi na
> jednom miste, abysme se na necem dohodli. Proti SILCu urcite nic nemam
> (sam jsem tam nekolik let idlil), ale IRC mi prijde mnohem pristupnejsi
> predevsim pro ne uplne technicky lidi, o ktery nam urcite taky jde.

Suhlasim, ale na dohodnutie sa mame primarne mailing list, takze ked sa nieco
dolezite udeje, predpokladam, ze si to precitam tu. Co sa tyka "nie uplne
technickych ludi", prave im mame byt prikladom. To je asi vsetko co k tomu mam
dodat, nech sa kazdy rozhodne, kde chce byt, ja irc nesupportujem.

n.