[Brmlab] silc hackerlab

Norbert Szetei sine at trip.sk
Wed Jun 23 11:18:59 CEST 2010

On Wed, Jun 23, 2010 at 11:01:08AM +0200, Pavol Rusnak wrote:

> Ma zmysel to stiepit? Na freenode je momentalne 20 nickov, nemyslim ze
> na silc-e sa nam podari aspon priblizit k tomuto cislu ... (A tym
> nevravim ze silc je zly, ale bolo by dobre pouzivat iba jeden kanal -
> bud ircovy alebo silcovy).

Slovenskemu hackerspace mame celkom blizko (a mimochodom sme sa nimi aj
inspirovali v mnozstve veci), niektori ludia su dokonca na oboch kanaloch, najdu
sa ludia, ktori budu platit clenstvo v oboch. Ja osobne povazujem IRC za davno
mrtvu vec (chyba kompletna podpora utf8-u obmedzena len na posielane spravy,
kolizie nickov, chybaju mi fingerprinty ktore zarucuju, ze naozaj s dotycnou
osobou komunikujem atd).

Z tohoto dovodu by som navrhol tuto alternativu, co sa zide najma pri kooperacii
s Bratislavou.

n.