[Brmlab] Pruvodni dopis k tendru

caha caha at hysteria.cz
Wed Jul 28 23:52:42 CEST 2010

Dominik Joe Pantůček napsal(a):
> Zdar,

> pravidla nejsou neměnná, admin nemusím být jen já (ale stejně dělám to,
> co si vymyslíte, takže je to fuk a aspoň to nerozbijete :) ). Nicméně
> tohle pravidlo mi přišlo velmi rozumné. Meetupů bylo 6 a ukázat se na
> něm a říct "čau, já jsem Doktor X a postavím vám Frankensteina" není
> snad tak šílený požadavek.
>
> Nějaké návrhy, jak více zapojit lidi, co jsme ještě neviděli?

I kdyz bych mel jeden projektik, ktery by me zajimal a ktery bych rad
realizoval, minimalne zacal ("bezpecnost a povaha dat a zabezpeceni
mytneho systemu a pripadne potencialni moznost vyuziti jeho volnych
kapacit jako transportni vrstvy ... " ;o) ), ale jak i psal Wilderko,
jsou i taci, kteri maji rodinu a nedisponuji toliko volnym casem :) ....
Takze se hlasim (a take tak cinim ;) ) pouze jako vnejsi pozorovatel,
ktery v soucasnosti neni ani schopen dorazit na sesnu ... kua mam toho
moc a kor ted v dobe dovolenych - naprosta nestihacka! njn :]

caha