[Brmlab] Pruvodni dopis k tendru

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Wed Jul 28 20:57:29 CEST 2010

Zdar,

Pavol Rusnak píše v St 28. 07. 2010 v 18:48 +0200:

> No, pravidla su jasne - member je ten, kto sa ukazal na meetupe. Stejne
> to ja neovplyvnim, kedze admin prava na wiki ma momentalne iba joe :-)

pravidla nejsou neměnná, admin nemusím být jen já (ale stejně dělám to,
co si vymyslíte, takže je to fuk a aspoň to nerozbijete :) ). Nicméně
tohle pravidlo mi přišlo velmi rozumné. Meetupů bylo 6 a ukázat se na
něm a říct "čau, já jsem Doktor X a postavím vám Frankensteina" není
snad tak šílený požadavek.

Nějaké návrhy, jak více zapojit lidi, co jsme ještě neviděli?

joe