[Brmlab] Invitation to view Martin's Picasa Web Album - archangelska kryt

Norbert Szetei sine at trip.sk
Wed Jul 28 15:58:54 CEST 2010

Caute.

nie je to az take zle, pripomina mi to trochu madarsky hackerspace. Aka je cena?

Martin, mozes si prosim Ta nastavit UTF-8, ked uz pises s diakritikou?

V GMAILi je to cez Settings (Nastavenia) a potom treti riadok odspodu, "Use
Unicode (UTF-8) encoding for outgoing messages" (Pouzivat unicode pre
odchadzajuce spravy). Vdaka.

n.

--
If numbers aren't beautiful, I don't know what is. (Paul Erdos)