[Brmlab] Aktualni stav sdruzeni

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Wed Jul 28 13:57:10 CEST 2010

Ahoj,

   dovolal jsem se na ministerstvo vnitra a dozvedel jsem se, ze jsme
na hromadce k zamitnuti. Aktualne tedy prochazime druhou iteraci
stanov, drzte palce, mozna nas pry jeste pred zamitavym razitkem
prehodi na druhou hromadku :)

  diff stanov:

Body IV.12.c.ii (Starci mohou rušit závazky jménem sdružení) a V.1.c
(příjmy z činností při naplňování cílů sdružení) jsme vypustili.
Bod V.1.d (v původním návrhu V.1.e) byl přeformulován na: příjmy z
jiných finančních zdrojů (přednášky, semináře, publikační činnost)

Michal Tuláček