[Brmlab] Byli jsme na Ulehli

Pavel Sebek sebek at sunsec.cz
Fri Jul 23 12:18:48 CEST 2010

 no televize ti take jednou z niceho nic odejde. Ne, chtel jsem tim jen
rici abychom si nejdrive tu strechu nejak prohledli, zjistili co a jak.
Nerikam ze do toho nejit i s treba s rozbitou strechou pokud budeme
vedet za kolik se opravi a kde na to vememe penize. Co se tyce te
smlouvy, urcite pohlidat aby tam nebyla nejaka inflacni dolozka apod.
nebo v rozumne mire.

ps