[Brmlab] Byli jsme na Ulehli

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Fri Jul 23 11:59:22 CEST 2010

Ja jsem vygooglil kontakt na pani z Ekoterm servis, s.r.o. coz byl, zda
se, posledni najemce tehle prostor. Pry tam nebyly zadne problemy,
prostory jim vyhovovaly, to ze je tam nekde vlhky strop ji docela
prekvapilo. Duvodem proc odtamtud odesli bylo zaprve snizovani stavu ve
firme a druhak, ze ackoli delali hodne pro mesto, tak jim mestska cast
kazdy rok zvysovala najem. Pak jim nejak skoncila smlouva na dobu
urcitou tak odtamtud odesli. Kolik presne platili najem pani presne
nevedela, ale tvrdila mi ze to bylo asi 150 000 Kc rocne. Otazka je jak
se budou chovat k nam (chtelo by pohlidat jakou smlouvu s nima pripadne
sepiseme).