[Brmlab] Byli jsme na Ulehli

Pavel Sebek sebek at sunsec.cz
Fri Jul 23 11:36:14 CEST 2010

 a nejen malou rezervu, ale jeste nejake dalsi drobne na "malou"
rekonstrukci a hodne moc prace, prace nastesti muze byt formou akce Z
(snad to jeste nekdo zna).
Kluci ptali jste se co jsou ty ruzne mapy na strope a podlaze? Pokud tam
zateka tak budou potreba dalsi drobne. Imho to chce jeste promyslet.

ps