[Brmlab] Byli jsme na Ulehli

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Jul 23 11:16:23 CEST 2010

On Fri, Jul 23, 2010 at 10:47:36AM +0200, Pavel Ruzicka wrote:
> Vzhledem k tomu ze pristi tyden jsem mimo Prahu a pripadnou zadost
> na mesto je treba podat nejpozdeji 31.7. poveruju timto prusnaka,
> ktery se toho ochotne ujal.
>
> Potrebne dokumenty a instrukce postahovane z webu Phy4 mate v
> mirroru zde http://ruza.eu/naulehli/ Rozhodne bych to neposilal
> postou, ale dal osobne na Podatelne MC4. Stejne tak by se melo
> doresit zda zadatelem bude obcanske sdruzeni nebo fyzicka osoba
> (probiral jsem dnes s MTuckem)

Osobne si myslim, ze zadatelem by melo byt obcanske sdruzeni a v "cili
vyuziti" by melo byt podrobne vykresleno, jake uzasne a skvele veci tam
budeme delat a jak to bude skvele pro hackery z Prahy 4. Jediny hacek
vidim v tom, kdyby do te doby MVCR stale o.s. nezaregistroval.

Otazka je, kolik za to dat. Komercni najem pry zacina od 60*188 = 11300
mesicne. IMHO to je pro nas zcela nerealne a osobne bych sel pristupem
nabidnout 6k CZK a snazil se presvedcit cily. Ale chapu, ze to je
riskantni pristup, ovsem pokud mate jiny nazor, take prosim navrhnete,
kde vzit penize :) (pamatujte, ze krome najmu budeme jeste platit
poplatky a potrebujeme nejakou rezervu!).