[Brmlab] application for membership

Jan Jůna Jeezaa at seznam.cz
Fri Jul 23 00:44:23 CEST 2010

Ahoj,
jmenuji se Jan Jůna a v posledních dnech jsem pročítal obsah brmlabu, tedy hlavně projektů.
Některé Vaše nápady mě docela zaujaly, například metasploit, hrátky s DNA a práce okolo robotiky.
V IT, převážně v tvorbě software, už mám i nějaké ty zkušenosti, tak bych se chtěl přidat k Vám do skupiny a
nějak podpořit tu naší českou IT komunitu.

Budu rád, když dáte vědět,
Jeezaa.

Jan Jůna
Tel.: 721235063
Mail: jeezaa at seznam.cz
Adresa: Otín 161, Jindřichův Hradec, 37701
Datum narození: 1.2.1990 (d.m.Y)

(PS: Let me know, if you would like to get my application written in english language)