[Brmlab] Prostory vs. magistrat

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Jul 22 13:22:43 CEST 2010

On Wed, Jul 21, 2010 at 02:11:23PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   * ddmpraha.cz stanice techniku - spojit se s nimi a probrat moznost
> spoluprace
>
> 	Mohl byste se jim nekdo ozvat?

...prosim? :)

>   * amavet.cz asociace pro vedu techniku mladeze - take se s nimi
> spojit a probrat moznost spoluprace
>
> 	Vzal jsem si na starosti, pracuji na tom.

Dovolal jsem se. Pan Medricky je skvely pan, myslenka ho zaujala a rad
by se po 15.8. setkal (ted odjizdi na letni tabor mladych vedcu) a
dozvedel se o projektu vice. Ale s prostory nam pomoci nedokaze, jejich
baracek na Vltavske se pry snazi prave zbourat a prestavet a zaroven
musi platit celkem vysoky najem. Nicmene rikal, ze by se mozna dalo neco
vymyslet, skoly maji malo deti a volne prostory atd.

Kazdopadne je to clovek, ktery ma za sebou dost mezinarodnich uspechu,
spolupracuje treba s MFF a velky kredit (ale sam rika, ze zadne "karty v
rukavu" ;) ma minimalne na magistratu, mozna i jinde - takze kdybychom
ho zaujali, byl by to pro ruzna vyjednavani dost cenny spojenec. Ovsem
jestli do 15.8. nebudeme stale nic mit, uz to zacina byt katastroficky
scenar. :-(