[Brmlab] logo - tri textove varianty

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Thu Jul 22 13:19:38 CEST 2010

2010/7/22 Dominik Joe Pantůček <joe at joe.cz>:

> Awesomely awesome!
>
> Ten konektor se dá použít jako favicon, takže by to mohl být takový
> sjednocující grafický prvek pro celé stránky (a klidně design
> interiéru).
>
> Kdo vyrobí design? :)

ja s vyrobou designu pocitam, mam tych konektorov spravenych viac, da
sa s tym vizualne fajn vyhrat. momentalne pracujem na farebnej
palete...
potrebujem akurat niekoho kto by bol ochotny so mnou spolupracovat na
narvani toho layoutu na wiki.
ked sa vratim z dovolenky tak sa na to vrhnem.
bude sa teda robit prezentacny web typu opensuse?
(http://www.opensuse.org/cs/ , spominalo sa to tu davnejsie)
aby som vedela ci mozem zacat rozmyslat na layoutom.

chido

> joe

"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert