[Brmlab] Prostory vs. magistrat

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Jul 21 14:11:23 CEST 2010

  Ahoj!

  Pro ty, co nesleduji IRC - volal jsem na magistrat, zkonvergoval k
cloveku, ktery ma na starosti sport a volny cas, a dostal jsem
doporucene:

  * grantova vyhlaska na pristi rok - na uredni desce zatim primo neni,
ale najdeme ji jako usneseni rady c. 1195 z 13.7.

	Prosim nekdo najdete na webu a mrknete na to a poslete odkaz;
	mame si projit, do ceho z toho bychom zapadali atd.

  * ddmpraha.cz stanice techniku - spojit se s nimi a probrat moznost
spoluprace

	Mohl byste se jim nekdo ozvat?

  * amavet.cz asociace pro vedu techniku mladeze - take se s nimi
spojit a probrat moznost spoluprace

	Vzal jsem si na starosti, pracuji na tom.

  Az prozkoumame tyhle moznosti, je mozne si s tim clovekem domluvit
schuzku a pripadne podrobneji popsat nas projekt.

  Pripominam, ze s prostory mame velky problem a zadne udrzitelne reseni
se nerysuje - prostory zdarma nam nikdo dat nechce a komercni najem 10k
neutahneme. Pritom se zda, ze zatim to z nas aktivne (vic nez brouzdat
strankami realitek a urednimi deskami) resi jen co by na prstech jedne
ruky spocital, a to dost laxne (vcetne mne).  Soucasny vyhled je ten,
ze clenske prispevky stejne vybirat nemusime, protoze je proste nebudeme
mit za co utratit, a o prestehovany nabytek zacatkem zari prijdeme.