[Brmlab] Poplatky - RFC

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Wed Jul 21 13:47:17 CEST 2010

On 07/21/2010 07:55 AM, Dominik Joe Pantůček wrote:
> http://brmlab.cz/meetups#tue_2010-07-20_1900_u_cerny_plice

Precital som si zapis a z toho co sa prebralo o poplatkoch mi vychadza
celkom rozumne nasledujuci plan:

a) poplatok mesacne 400 Kc

b) studenti maju 50% zlavu, tj. 200Kc

c) moznost jednorazoveho vstupneho za 100Kc, pre studentov za 50Kc
   (tj. 1/4 mesacneho vstupneho)
     * plati sa cash rovno pri vstupe
     * takyto "clen" nema samostatny vstup do HS, tzn. ze sa musi
       s niekym dohodnut nech mu otvori, alebo dufat, ze tam niekto
       taky bude (pripadne si zavolat a dohodnut sa :-))
     * takyto "clen" nema hlasovacie prava ani ine vyhody bezneho
       clena

d) clen moze poziadat radu o prominuti poplatku
   - rada tuto ziadost prehodnoti (na zaklade materialov, ktore clen
     doda a uzna za vhodne)
   - ak ju rada zamietne -> /o\ clen plati poplatok nadalej
   - ak ju rada schvali  -> \o/ clen poplatok neplati
   - POZOR!
     - pocas fungovania jednej rady nemoze clen podat dalsiu ziadost
       o prominuti! rozhodnutie je teda konecne (pre dane obdobie rady)
     - ked nastupi nova rada, vsetky prominuti sa rusia a ti co mali
       prominuti, si on musia zaziadat opat
     - to znamena aj novu sancu pre clenov, ktorym bola ziadost
       zamietnuta poslednou radou

Bod d) riesi problem, ak sa financna situacia daneho clena zmeni (k
lepsiemu alebo horsiemu) - pretoze rada sa meni raz rocne. Snad som d)
prilis neprekombinoval, ale urcite mate k tomu vlastny nazor. Takisto o
cislach 400/200/100/50 mozme diskutovat, ale asi by bolo fajn zachovat
pomer 8/4/2/1 pripadne 10/5/2/1.

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>