[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Jul 18 22:47:05 CEST 2010

On Sun, Jul 18, 2010 at 10:16:59PM +0200, Michal Tuláček wrote:

> uff, co napsat jiného... každá osoba starší 15 let?

  A ma cenu to resit? :)

> ošetřil bych IP (interním předpisem)

  To mi neprijde rozumne, zvlaste, kdyz to jde snadno opravit pridanim
slov "v pripade vyrovnaneho poctu hlasu". Rekl bych, ze i tak je zrejme,
co "rozhodujici hlas" v kontextu demokratickeho organu sdruzeni znamena,
a jde jen o ozrejmeni.

> Dáme to do programu ustavující VH? Nebo počkáme na nějaké zásadnější
> změny a přimergujeme to s nimi?

  Osobne mi neprijde, ze jsou ty chyby na prekazku radnemu chodu
sdruzeni, takze bych je resil az pri pripadmnych pozdejsich upravach.

  Souhlasim, take to tak chapu.