[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Sun Jul 18 22:21:36 CEST 2010

omlouvam se za dva emaily, uniklo mi toto

> IV. 8. III. Pokud je na programu Valné hromady závažný bod jednání
> (volba orgánů sdružení, změna stanov nebo zrušení sdružení),
>
> - ak tento zoznam nie je taxativny (predpokladam, ze nie) je dobre na
> zaciatok zoznamu napisat nieco ako "mezi tyto patri zejmena ..."

Mam za to, ze ten seznam je taxativni a konecny. Ono kdo by take mel
posuzovat, co je onen zavazny bod jednani skryty za … - mozna
revizni komise na zaklade IV.11.IV (btw, tohle cislovani nesedi na
ostre stanovy, to musime na wiki opravit, ma to byt IV.11.b, viz
http://brmlab.cz/_media/stanovy-2010-07-12.pdf ).

MT