[Brmlab] Jazyk wiki

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Tue Jul 13 16:47:40 CEST 2010

Pavel Sebek píše v Út 13. 07. 2010 v 16:03 +0200:
> a co takto webspace od Sunu, je zalozen prave na liferay(i) ;-)

Já bych tyhlencty provokace zakázala ;-)

Myslím, že nemluvím jen za sebe, ale all-in-one ultimate enterprise
řešení není to, co chceme. Pasky zařídí ML, já budu klidně oprašovat tu
wiki a až bude potřeba něco dalšího (bug tracking, version control?),
tak jsou již existující nebo snadno implementovatelné možnosti.

Osobně se samozřejmě kloním k tomu nechat prezentaci jako součást wiki a
"prezentační stránky" zamknout proti editaci nečleny sdružení.

Joe