[Brmlab] Projekty (pojdme pro zmenu hackovat)

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Jul 13 15:59:08 CEST 2010

  Ahoj!

  Z meetingu i IRC jsem nabyl dojmu, ze i casti ostatnich uz trochu
dochazi trpelivost s administrativou, stanovami, clenskymi prispevky
a kdovi cim jeste, a nejak se moc nehackuje. ;-) Pritom i kdyz nemame
finalni misto, neznamena to, ze se pro praci konkretnich skupin na
konkretnich projektech nemuzeme uz ted schazet u ruznych lidi.

  Trochu jsem si proto zaeditoval na wiki. Udelal jsem stranky dvoum
projektum, na kterych mam nejvetsi osobni zajem a uz jsem je v minulosti
rozpracoval:

	http://www.brmlab.cz/project/brmbot_turing
	http://www.brmlab.cz/project/multitouch

(BrmBot pro mne ma v soucasnosti vyrazne vyssi prioritu.) Pokud Vas
zaujaly, rad se nekdy sejdu a uvitam jakoukoliv spolupraci, v obou
pripadech by se mi dost hodila. Pokud Vas nezaujaly a mate predstavu,
na cem konkretne byste chteli pracovat, udelejte pro Vas projekt
stranku! (Vubec nemusi byt obsahla tolik, jako ty moje - jsou tak
dlouhe, protoze uz je mam rozpracovane.)

	http://www.brmlab.cz/projects

  Kde na projektech delat? Co proste u nekoho doma, kdyz nas nebude moc.
:) Pridal jsem stranku pro nas byt, kde se na nekterych projektech delat
da, i kdyz vice nez cca 4 lidi na jednu navstevu asi nepojmeme:

	http://www.brmlab.cz/hackpoint/letnany

Jste-li ochotni take nejake projekty hostit, pripiste se na:

	http://www.brmlab.cz/hackpoints

  Have fun,