[Brmlab] Jazyk wiki

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Jul 13 11:32:28 CEST 2010

On Tue, Jul 13, 2010 at 10:01:59AM +0200, TMA wrote:
> Argument pro anglictinu:
>
> Ve stanovach mame obcany libovolneho statu, pokud pojedeme striktne
> cesky, tak to krome obyvatel obou byvalych federativnich republik moc
> cizozemcu nepritahne.

Jako dobre schema by se mohlo jevit to Metalabacke - maji anglickou
stranku se zakladnimi informacemi, a pak "pracovni" nemeckou verzi.

> Argument proti anglictine:
>
> Psat (slusne) anglicky da mnohym lidem vic prace.

Tohle bych nezanedbaval, znam spoustu i zkusenych hackeru programatoru,
elektrotechniku a jinych, kteri sice zvladnou cist manualovou
anglictinu, ale psal souvisly anglicky text by jim asi delalo dost velke
problemy - rekl bych, ze v dalsich oborech typu biologie to bude obecne
jen horsi. Anglictinou si do urcite miry omezujeme publikum a nemusi to
byt zrovna na tu podmnozinu, kterou bychom chteli.

> Argument proti cestine:
>
> Mame dost Slovaku na to, aby bylo spravne je nutit psat cesky.

Opravuji, kdyz jsem psal "cesky", samozrejme jsem myslel
"ceskoslovensky".

> Myslim, ze nejlepsi by bylo nechat tomu volny prubeh. At si kazdy pise,
> jak umi a uzna za vhodne. A na kazdem bude, aby to, co pise bylo
> srozumitelne nejen jazykove, ale i obsahove.

Jestli se shodneme na tomhle, ja budu jen spokojeny. :)