[Brmlab] Jazyk wiki

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Tue Jul 13 10:10:07 CEST 2010

Ahoj,

>   Diky moc, vypada to skvele!

díky :)

>   V jakem jazyce budeme dale wiki psat? Puvodne jsem to zacal anglicky,
> protoze to bylo na anglicke wiki a bylo mi hloupe to psat jinak, ted mam
> presne opacny pocit. Mozna bude nejlepsi nove casti psat cesky a stare
> casti vysumi, prip. se nekdo muze pustit do hromadneho prekladu... Co si
> o tom myslite?

   Mě je to v zásadě jedno - jen bych rád podotknul, že čeština má
spoustu nabodeníček dlouhých, krátkých i zahnutých a pokud by se na wiki
mělo psát bez nich, tak se přimlouvám za angličtinu.

   Pro alespoň část anglicky mluví i fakt, že by bylo dobré dát ostatním
hackerspacům vědět, co děláme, jak to děláme, co se nám povedlo, co se
nám pos... posledně nepovedlo a tak podobně :)

   Samozřejmě technicky je možné všechno - při dodržení kázně s názvy
stránek (neměl by být problém, je zapnuté zobrazování prvního nadpisu
jako odkazu) je možné pohodlně použít translation plugin:

http://www.dokuwiki.org/plugin:translation

   Pochybuju ale, že někdo bude chtít udržovat trvale vícejazyčnou
verzi.

Joe