[Brmlab] Jazyk wiki

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Jul 13 09:51:39 CEST 2010

  Ahoj!

On Tue, Jul 13, 2010 at 08:33:52AM +0200, Dominik Joe Pantůček wrote:

>   "dokuwiki" it's "k", dude. No ok. Nicméně ano, jsme tací, kteří jsme
> se trochu chlubili, a proto jsme si ráno přivstali a tramtadadá:
>
> http://brmlab.cz/

  Diky moc, vypada to skvele!

  V jakem jazyce budeme dale wiki psat? Puvodne jsem to zacal anglicky,
protoze to bylo na anglicke wiki a bylo mi hloupe to psat jinak, ted mam
presne opacny pocit. Mozna bude nejlepsi nove casti psat cesky a stare
casti vysumi, prip. se nekdo muze pustit do hromadneho prekladu... Co si
o tom myslite?