[Brmlab] brmlab.cz

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Tue Jul 13 08:33:52 CEST 2010

Ahoj,

Petr Baudis píše v Út 13. 07. 2010 v 02:11 +0200:
> Domena brmlab.cz i devlab.cz ted ukazuje na dzouv virtual a ceka tam
> docuwiki; asi tam zatim nic nepiste, dokud tam nenaimportujeme
> existujici content z hackerspaces.org, coz bych rad nechal na tech z
> Vas, co jste se chlubili, jak s docuwiki umite. ;)

  "dokuwiki" it's "k", dude. No ok. Nicméně ano, jsme tací, kteří jsme
se trochu chlubili, a proto jsme si ráno přivstali a tramtadadá:

http://brmlab.cz/

  Obsah je kompletně zkonvertován (ještě ty nové stanovy - bude za
chvíli). Doporučuji přečíst si http://brmlab.cz/doku.php?id=wiki:syntax
a podívat se na hlavní stránku, jak používáme include plugin. Na
stickovu žádost jsem tam přidal plugin templater, který umí obdobné věci
jako MediaWiki šablony.

  Pluginy budu postupně přidávat, jak bude potřeba - pokud budete chtít
něco do wiki zapsat a napadne vás, že by na to mohl existovat plugin,
ozvěte se. Pravděpodobnost, že existuje a funguje je vysoká - viz též
http://www.dokuwiki.org/plugins.

  Za zmínku stojí ještě ten javascriptový toolbar nad editačním polem -
má docela pěkné klávesové zkratky, mě osobně docela urychluje
strukturované psaní.

Joe