[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Mon Jul 12 01:34:54 CEST 2010

Zhmotnil jsem to do

## Orgán, který má vydat rozhodnutí, které mohou Starci svým
rozhodnutím zrušit, může s návrhem tohoto rozhodnutí Starce seznámit v
předstihu. Lhůta na zrušení rozhodnutí pak trvá od okamžiku seznámení
Starců s tímto návrhem, pokud bylo rozhodnutí přijato ve stejném znění
o kterém Starci jednali.

Michal Tuláček