[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Jul 12 00:04:34 CEST 2010

On Sun, Jul 11, 2010 at 11:56:19PM +0200, Michal Tuláček wrote:
> Ještě jsem zapomněl na jednu věc - mají-li se stanovy tisknout, musíme
> mít název sdružení, pokud nechceme být "vlož název sdružení, o.s." -
> tohle mame teda doresene nebo ne?

Myslim, ze jsme se dohodli na Brmlabu, minimalne pro nazev obcanskeho
sdruzeni - jinak se asi dohodneme zitra. Proslo to mailinglistem, jeste
jsem to dopsal na wiki.

Ale jestli vlastne stanovy budou muset byt uz ve finalnim vytisku, meli
bychom doresit i ty starce; kdyz nebudeme menit to cele, jsem za to
alespon zmensit lhutu z 15 na 8 dni - jde mi o to, abychom se nahodou
nedostali do situace, kdy nejaky ukon ve sdruzeni stoji kvuli tomu, ze
ceka na potencialni zamitnuti starci.