[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Sun Jul 11 19:48:19 CEST 2010

2010/7/11 Dominik Joe Pantůček <joe at joe.cz>:
> Ahoj,
>
>  začínám mít pocit, že jsme kousek od cíle.
>
> II/9/3 - kdo výstrahu uděluje?

Rada sdruzeni muze clenstvi pozastavit jako vystrahu (II/6). VH muze
ukolovat RS (IV/10/4), jako vrcholny organ jiste muze udelar vystrahu
i sama. Revizni komise vyklada pravidla, tzn ti maji v pravidlech
prehled. Tzn mam za to, ze vystrahu muze udelit libovolny z techto
organu. O tom pripadnem vylouceni dle (II/9/3) pak jedna VH (neni to
automaticke).

> IV/8/3 - nechybí tam volba předsedy v závorce?

ma tam byt "volba organu sdruzeni" - uz tam je

> IV/12/9 - Setkání Starců se uskutečňuje v restauraci či výčepu (v
> hospodě) a nazývá se "Starci na chmelu".

Zamita se, jakkoliv by se mi libilo. To at si starci urci svym
vnitrnim predpisem. Protoze jinak jim zakazeme akcne reagovat emailem,
pokud by chteli.

> V/7 - zde je zmíněn "Hospodář" - nebylo by vhodné tuto funkci definovat
> v IV/10/x?

Imho to je vec vnitrni organizace rady, kterou stanovi vnitrnim
predpisem. Je tam napsano zpravidla, nemusi tedy hospodare poverit
pokud ho nemaji a muzou to udelat jinak. Pozice hospodare je imho
dobre definovana svym nazvem a mandatem, ktery mu ta rada da.

> Vidím jistou kolizi mezi V/6 a V/9? Nemělo by se tedy V/6 vypustit a
> stanovit ho VH podle současné V/9? Nebo naopak zrušit V/6, když Předseda
> je stejně statutár a je to více-méně technická záležitost?

Hm, tim je mysleno vydat jako interni predpis nejake zasady  pristupu
k uctu, kdo muze nahlizet, muze treba zridit toho hospodare, jak si
stary a novy predseda preda ucet apod.

> A z procesu tvorby našich stanov mám osobně pocit, že (pokud nebude
> proti a schválí ho první VH) Michal Tuláček by byl dobrým základem první
> revizní komise :)

nebranim se

Michal Tulacek