[Brmlab] Rada starších

Jan Krupa krupaj at mobilnews.cz
Sat Jul 10 16:24:25 CEST 2010

Dominik Joe Pantůček wrote:
> Ahoj,
>
>    na včerejším meetupu jsme se shodli, že radou starších - momentálně
> představenstvem - podle článku IV/13 by měli být ti lidé (tedy dle
> článku I/1 fyzické osoby :) ), kteří byli na prvním meetupu a projeví o
> dohled nad směřováním sdružení zájem. Ti, kteří tento zájem projeví
> budou zvěčněni v příloze podle článku IV/13/2.
>
>    A proto (a proto): Žádám tímto následující fyzické osoby:
>
>    pasky, Plnt, wApNo, Tutchek,
>    spark, stick, niekt0, sine,
>    zombie, joe,  biiter, ruza

> [...]

Ahoj,

omlouvam se, ze pisu az ted. Byl jsem par dni pryc a dostal jsem se k
precteni skoro 100 novych prispevku na mailinglistu az dneska. Rad se
stanu normalnim clenem sdruzeni. Vzhledem k tomu, ze asi nebudu mit moc
casu se podilet v pocatcich na budovani, myslim, ze by nebylo ani
vhodne, abych byl mezi radou starsich. Za sebe proto odpovidam

NE

Cimz samozrejme nerikam, ze se nezapojim do vytvareni hackerspace. Jen
si nejsem uplne jistej casovejma moznostma v nasledujicich par tydnech.

H.