[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sat Jul 10 01:30:22 CEST 2010

  Ahoj!

On Sat, Jul 10, 2010 at 01:13:13AM +0200, Michal Tuláček wrote:
> Asi by se hodil verejny PGP klic jako nepovinny udaj, kdyz se chce
> delat ta virtualni valna hromada.

  Jak se bude takova vec dat treba pozdeji pridat/zmenit?

> Dale tam bude virtualni udaj
> "souhlas se clenstvim, a uchovavanim prihlasky"...

  To dava smysl. "Precetl jsem si stanovy a seznamil s vnitrnimi
predpisy."

> kontaktni postovni adresa by na skodu nebyla.

  Kdy ji vyuzijeme?

> Dokazal bych si v prihlasce predstavit i
> nejake "strucne predstaveni", tzn na cem chce delat, co umi a co
> nabidne.

  To si nejsem jisty, jestli je ucelne, dokonce to muze predstavovat
psychologickou barieru pro spoustu lidi, kteri se chteji stat cleny
prave proto, ze by radi na necem delali, ale nemaji presnou predstavu,
o co by melo jit.