[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Sat Jul 10 01:13:13 CEST 2010

Asi by se hodil verejny PGP klic jako nepovinny udaj, kdyz se chce
delat ta virtualni valna hromada. Dale tam bude virtualni udaj
"souhlas se clenstvim, a uchovavanim prihlasky"... kontaktni postovni
adresa by na skodu nebyla. Dokazal bych si v prihlasce predstavit i
nejake "strucne predstaveni", tzn na cem chce delat, co umi a co
nabidne.

Michal Tuláček