[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sat Jul 10 01:01:38 CEST 2010

Teda na ty Vase top/bottom/mixed-postingy odpovidat... ;-)

On Fri, Jul 09, 2010 at 11:49:35PM +0200, BIITER wrote:
> [...]

Ja bych rekl ze jmeno, datum narozeni (pro disambiguaci) a e-mail.
Nevim, jestli ma cenu sbirat (a udrzovat aktualni) adresy trvaleho
bydliste / korespondencni.

Nenapada mne, proc shromazdovat cokoliv navic. Instinktivne by mi prislo
zajimave mit i informaci o statni prislusnosti, ale racionalne to moc
zduvodnit nedokazu.