[Brmlab] Studentska unia CVUT - priestory, internet

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Jul 8 22:24:20 CEST 2010

On 07/08/2010 10:12 AM, oliver at amset.sk wrote:
> Weey,
>
> ad 1 - ako aj ine kluby napriklad IAESTE, je klub SU a taktiez OZ pri tomto
> klube. To im dava dostatocnu financnu slobodu. Ak by ste mali konkretne
> otazky,
> ako to asi funguje, urcite nam ich radi zodpovedia.
> Rusenie z politickych dovodov ... to myslim na technike nebol nikdy
> problem.

To neznamena, ze sa tak nemoze stat v buducnosti - vid nizsie.

> Jedina podmienka CVUT a SU je, ze aktivity musia byt legalne. Teda
> napriklad
> stahovanie z torrentov je sice povolene, ale ak prijde na uzivatela(IP)
> oznamenie
> ze zdielal - bude oficialne odpojeny. (a nasledne pripojeny pod inym
> uzivatelskym menom ;) )

Torrenty nas vobec nezaujimaju, nepredpokladam, ze by niekt0 (:D)
pouzival hackerspace prave na toto. Vacsi problem vidim s vyskumnou
cinnostou napr. v oblasti security (napada ma crackovanie cipovych
kariet ci inych technologii). Takyto vyskum nie je nelegalny, ale moze
byt z roznych dovodov nepohodlny a preto je nerozumne sa viazat na
nejaku inu instituciu (ci uz akademicku alebo nie).

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>