[Brmlab] Meno hackerspacu

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Jul 8 14:04:24 CEST 2010

On Mon, Jul 05, 2010 at 02:13:24AM +0200, Pavol Rusnak wrote:

> Takze vysledky su tu:
>
> http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AjXj-czlas87dGFEQmU0LURxX09UNFdfcUl2dkhXdEE&authkey=CJ7nuEo
>
> /dev/lab - 41
> /dev/prague - 39
> lambdalab - 30
> pragmalab - 34

Mame celkem problem kvuli kolizi s http://devlabmtl.org/. Proto jsme na
zaklade diskusi na IRC dosli k navrhu, ze dale budeme pouzivat nazev
brmlab; zda se, ze jde o cestu nejmensiho odporu. Pokud se to nekomu
nelibi, ozvete se prosim do nedele 23:59; pak se definitivne rozhodneme
na dalsim meetupu (osobne jsem stale za to, minimalizovat entropii
a stejne jmeno dat i jako nazev o.s.).

Priste asi bude dobre u Googlich hlasovani zustat, ale zahrnout do nich
vsechny moznosti a zejmena nejdrive o tech moznostech trochu diskutovat,
aby prip. problemy ci "skryte klady/zapory" byly jasne predem.