[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Sun Jul 4 22:53:28 CEST 2010

Ahoj,

On Sun, Jul 04, 2010 at 12:31:50PM +0200, Petr Baudis wrote:

> No ja nevim, ja bych osobne s jeho prijetim skutecne vahal, a hlavne
> bych se ptal, proc tak trva na tom, byt clenem, kdyz nema cas se vubec
> angazovat. Nevim, jestli chceme clenstvi proste prodavat.

Nemal som v tomto pripade cisto komercne predavania clenstva, ale castu
situaciu vsetkych starsich clenov hackerspaceu (napr. nas pripad), ktori cely
ten hackerspace na zaciatku rozbehnu, venuju sa mu, potom si ale zalozia
rodiny, narodia sa im deti a na hackerspace zacnu mat podstatne menej casu
(ak vobec nejaky).
Napriek tomu chcu zostat formalne clenmi a financne cely priestor hackerspaceu
dotovat (casom sa kazdy z nas v takejto situacii ocitne alebo uz v nej je :)
V nasom pripade mame par clenov (a ich mnozstvo bude rast), ktori maju 2-3
deti, radi financne (alebo inak prispeju) do hackerspaceu, ale skutocne nemaju
cas sa mu venovat. Preco ich vylucovat?

> No jasne, ale v tom mu nikdo nebrani. :-)

Je to vec definicie, ci "sponzor" bude mat formalne clenstvo v hackerspace
alebo nie. Ak je to len formalna vec, tak preco ju odmietat.

Pavol
[Pavol Luptak, Nethemba s.r.o.] [http://www.nethemba.com] [tel: +421905400542]