[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

caha caha at hysteria.cz
Sun Jul 4 14:55:09 CEST 2010

Petr Baudis napsal(a):

> No ja nevim, ja bych osobne s jeho prijetim skutecne vahal, a hlavne
> bych se ptal, proc tak trva na tom, byt clenem, kdyz nema cas se vubec
> angazovat. Nevim, jestli chceme clenstvi proste prodavat.
>
> Dalsi vec je moje zkusenost s obcanskymi sdruzenimi - v praxi stejne
> nikdo nikoho nema valnou chut odnekud vyskrtavat a proto se obvykle v
> otazkach clenstvi atd. obvykle postupuje vyrazne mirneji, nez rikaji
> stanovy - poseckava se s terminy clenskych prispevku, atd. atd. Vzdy se
> nejdrive porusi povinnosti clena, pak o tom nekdo rozhoduje, a pak se
> [...]

k tomuto kdyby nekdo, kdo se v tom orientuje (coz ja tedy urcite
nejsem), zjistil, za jakych podminek se da sdruzeni darovat financni
prispevek, aby to slo odecist z dani a hodit do nakladu a pripadne na to
pripravit vhodny predvyplneny formular. Pokud je rukapane otevrena (a ja
bych minimalne o jedne firme vedel ;) ), tak je potreba toto mit v
supliku a nehonit to, az se nekdo ozve. Idealne sehnat do skupiny
hackera pres pravo a ucetnictvi ;) ...

jinak jsem naprosto za, co psal wilderko (Pavol Luptak) o etickych a
moralnych zasadach clenu ... ja vim, ze to je mozna naivni a ne vzdy se
to vyplaci, ale chceme pravne neprustrelne stanovy, vychytany provozni
rad a janevimcojeste a nebo sdruzovat lidi se zajmem vrtat se v problemu
hloubeji nez ostatni smrtelnici a to jenom proto, ze je to proste zajima
a kteri se posleze i radi podeli s podobne uchylnymi lidmi, ceho se
dobrali? Nevim ... treba je to nesrovnatelne, ale hysterka fungovala a
funguje 'per huba' a take jsme se vzdycky bez problemu domluvili o
poradani session, atd ...
Je mi jasne, ze jakmile se zacne tocit vetsi mnozstvi penez, ze by se to
nemuselo ukocirovat, ale imho to ukaze cas - ja bych dal par zakladnich
tezi a pak tomu nechal volny prubeh a interaktivne upravoval smer jak
bude potreba. Vychazejme z toho, ze do teto skupiny (minimalne zezacatku
nez se moc zviditelni) se budou hlasit lide stejneho razeni jako my!

caha